Proefabonnement op HobbyHandig: creatief voor elk wat wils!

donderdag 22 november 2012

Gothic teabox









Weer een kerstkadootje klaar! Mijn nichtje is niet alleen gek op Halloween maar ook een goth fan. Dat geeft mij natuurlijk weer een excuus om met deze stijl aan de slag te gaan. Bij de teabox heb ik wel de Halloween tags weggelaten.
Het papier is wel van Halloween, Lost & Found van My Mind's Eye. De stansjes (pompoen, raaf, kat, spin aan de binnenkant) heb ik besteld bij Aranka. Heb je ook interesse dan kun je haar benaderen via haar email: Arankacreatief@hotmail.com. Ze heeft nog geen website maar wat niet is ....
De pompoen op de laatste foto heb ik bewerkt met glossy accents craquelee. Dit gaat echt één van mijn favo tools worden, ik vind het effect super.
De theezakjes zijn uitgeknipt uit een digitale file die ik gekocht heb. Ik heb de lievelingsthee van Joyce hierin gedaan. Er zitten zelfs bijbehorende labeltjes voor het zakje bij!

4 opmerkingen:

  1. gaaf project weer, aleen...ik griezel van die spinnen natuurlijk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is niet mijn ding, maar je hebt het weer schitterend gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een 100% Marga project! Hij is echt heel mooi en.... Echt origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een 100% Marga project! Hij is echt heel mooi en.... Echt origineel!

    BeantwoordenVerwijderen