Proefabonnement op HobbyHandig: creatief voor elk wat wils!

zaterdag 28 april 2012

Olde Curiosity Shoppe - Graphic 45









Het is alweer een week geleden dat ik iets op mijn blog heb gezet! Time flies ..... Ik ben eindelijk begonnen met mijn papiertjes van Graphic 45, Olde Curiosity Shoppe. Zoals altijd weer in love met hun papier (heb je het nieuwe al gezien voor Halloween? Zucht). Omdat ik nog niet helemaal klaar ben maar toch alvast wat wil laten zien, hier alvast wat fotootjes van de voorkant en de daarop volgende pagina. In de voorkant heb ik de ramen van de Curiosity Shoppe uitgesneden zodat je kunt zien wat er 'te koop' is. Dit is tevens de 2de pagina die je weer kunt openslaan.

Enjoy!

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi!! Het ziet rr weer spannend uit..... Ben benieuwd naar de volgende plaatjes. Net paar tijdschriften P&P doorgebladerd maar wat heb je daar toch allemaal mooie dingen in staan, zoals de doosjes met de schoentjes, canvas met ABC papier en verder terug die paspop....
    Vooral doorgaan :-)

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het ziet er veel belovend uit, jij bent voor ons een echt graphic-dame

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen